Zakázka: Zajištění komplexních úklidových služeb v administrativních a provozních objektech PMDP, a.s., včetně dodávek předmětů osobní hygieny

Informace o zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 345
Systémové číslo: P23V00000015
Evidenční číslo zadavatele: IZ/1/2023
Datum zahájení: 05.06.2023
Nabídku podat do: 23.06.2023 10:00

Název, druh zakázky a popis předmětu

  • Název: Zajištění komplexních úklidových služeb v administrativních a provozních objektech PMDP, a.s., včetně dodávek předmětů osobní hygieny
  • Druh zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Povinností vybraného dodavatele bude zajištění kompletních úklidových služeb v administrativních a provozních objektech Zadavatele, včetně poskytování veškerých souvisejících výkonů, vybavení, nástrojů, dopravy, materiálů a dozoru potřebného k jejich zajištění v rozsahu stanoveném zadávací dokumentací.
14. 6. 2023 PROBĚHNE PROHLÍDKA MÍSTA PLNĚNÍ.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: Interní zakázka
  • Režim zakázky: mimo režim ZZVZ
  • Předpokládaná hodnota: 9 000 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Plzeňské městské dopravní podniky, a.s.
  • IČO: 25220683
  • Poštovní adresa:
    Denisovo nábřeží 920/12
    30100 Plzeň
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 640800

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.pmdp.cz)

Kontakt

Odpovědné veřejné zadávání

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Zadávací dokumentace Zadávací dokumentace Dokument PDF Zadávací dokumentace_IZ úklidy_podepsaná.pdf 1.06 MB
Příloha č. 1_Smlouva o poskytování úklidových služeb Příloha č. 1_Smlouva o poskytování úklidových služeb Dokument MS Word Příloha č. 1_Smlouva o poskytování úklidových služeb.docx 58.72 KB
Příloha č. 1 smlouvy - VOP.pdf Příloha č. 1 smlouvy - VOP.pdf Dokument PDF Příloha č. 1 smlouvy - VOP.pdf 214.96 KB
Příloha č. 2 Seznam hygienického materiálu.xlsx Příloha č. 2 Seznam hygienického materiálu.xlsx Dokument MS Excel Příloha č. 2 Seznam hygienického materiálu.xlsx 22.48 KB
Příloha č. 3 Standardy úklidů.pdf Příloha č. 3 Standardy úklidů.pdf Dokument PDF Příloha č. 3 Standardy úklidů.pdf 513.61 KB
Příloha č. 4 Konsolidované čestné prohlášení.docx Příloha č. 4 Konsolidované čestné prohlášení.docx Dokument MS Word Příloha č. 4 Konsolidované čestné prohlášení.docx 41.91 KB
Příloha č. 5 Čestné prohlášení k odpovědnému zadávání.docx Příloha č. 5 Čestné prohlášení k odpovědnému zadávání.docx Dokument MS Word Příloha č. 5 Čestné prohlášení k odpovědnému zadávání.docx 17.66 KB
Příloha č. 6 Check list pro kontrolu KPI objektů PMDP, a.s..xlsx Příloha č. 6 Check list pro kontrolu KPI objektů PMDP, a.s..xlsx Dokument MS Excel Příloha č. 6 Check list pro kontrolu KPI objektů PMDP, a.s..xlsx 53.35 KB
Příloha č. 7 Cenová nabídka.xlsx Příloha č. 7 Cenová nabídka.xlsx Dokument MS Excel Příloha č. 7 Cenová nabídka.xlsx 122.64 KB
Příloha č. 8 Výklad pojmů.pdf Příloha č. 8 Výklad pojmů.pdf Dokument PDF Příloha č. 8 Výklad pojmů.pdf 255.65 KB
Příloha č. 9 Krycí list nabídky.docx Příloha č. 9 Krycí list nabídky.docx Dokument MS Word Příloha č. 9 Krycí list nabídky.docx 22.95 KB
Příloha č. 10 - Podání elektronických nabídek.docx Příloha č. 10 - Podání elektronických nabídek.docx Dokument MS Word Příloha č. 10 - Podání elektronických nabídek.docx 18.63 KB

Zadávací dokumentace - výzva

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
05.06.2023 06:33 výzva Zdeňka Kodýtková Výzva k podání nabídek    

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě zakázky