Zakázka: Rámcová smlouva na dodávku OOPP pro PMDP, a.s.

Informace o zakázce

fáze zadávacího řízení Příjem nabídek
Dodavatelé mohou podávat nabídky (dle druhu zadávacího řízení všichni, nebo pouze vyzvaní).
DBID: 438
Systémové číslo: P25V00000033
Datum zahájení: 18.12.2025
Nabídku podat do: 30.01.2026 10:00

Název, druh zakázky a popis předmětu

  • Název: Rámcová smlouva na dodávku OOPP pro PMDP, a.s.
  • Druh zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Účelem této Interní zakázky je zajišťování průběžných dodávek ochranných osobních pracovních prostředků (dále jen „OOPP“ nebo také „Zboží“) podrobně specifikovaných v Příloze č. 1, která je nedílnou součástí této zadávací dokumentace, podle aktuálních potřeb Zadavatele, a to ve všech možných velikostech a v požadované kvalitě a sjednaném termínu. Předpokládané, nezávazné, množství odběru v jednotlivých položkách za 1 kalendářní rok je uvedeno v Příloze č. 1 této zadávací dokumentace, která bude zároveň podkladem pro výpočet nabídkové ceny.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: Interní zakázka
  • Režim zakázky: mimo režim ZZVZ
  • Předpokládaná hodnota: 4 700 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Plzeňské městské dopravní podniky, a.s.
  • IČO: 25220683
  • Poštovní adresa:
    Denisovo nábřeží 920/12
    30100 Plzeň
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 640800

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.pmdp.cz)

Kontakt

Odpovědné veřejné zadávání

Položky předmětu (CPV)

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy