obsah
|
zápatí
Plzeňské městské dopravní podniky, a.s.
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Dodávka 18 metrových nízkopodlažních městských autobusů v letech 2018 až 2023 vybavených klimatizací salonu cestujících
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Na formulář navazují (popř. ho opravují) formuláře:
E01: Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Dodávka 18 metrových nízkopodlažních městských autobusů v letech 2018 až 2023 vybavených klimatizací salonu cestujících
Druh veřejné zakázky:
Dodávky
Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je dodávka až 22 kusů nových 18 metrových nízkopodlažních městských autobusů, vybavených systémem pro informování cestujících a klimatizací salonu cestujících splňující ke dni podání nabídky zadavateli veškeré podmínky pro provoz, včetně provozu v městské hromadné dopravě osob, stanovené obecně závaznými právními předpisy platnými na území České republiky, splňující min. normu EURO 6, a současně způsobilé bez jakýchkoliv technických či jiných úprav k provozu v síti zadavatele.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Denisovo nábřeží 920/12
30100 Plzeň
Kontakt:
Zástupce zadavatele podle ust. § 43 zák. č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek:
Advokátní kancelář Volopich, Tomšíček & spol., s.r.o.
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Plzni, sp. zn. C 29293, se sídlem Vlastina 23, 323 00 Plzeň, IČO: 024 76 649
Kontaktní osoba:
Mgr. Ing. Eva Rafajová, advokátka
tel.: +420 270 006 260
email: smlouvy@pmdp.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Druh zadávacího řízení:
jednací řízení s uveřejněním zahájené oznámením
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
oznámením do VVZ
Datum pro žádosti o účast:
23.02.2017 08:00
Datum pro předběžné nabídky:
Datum předložení nabídky:
Datum zahájení:
09.01.2017 15:00
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Odpovědné zadávání:
skrýt informace u zakázky (blok Odpovědné veřejné zadávání)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Plzeňské městské dopravní podniky, a.s.
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software